24 Temmuz 2010 Cumartesi

son defa..

son defa..

avaz avaz yazacağım sesler var buraya..

ama sonra..sonra

25 Nisan 2010 Pazar

| iki |


zamanı değildi hiçbir şeyin sence..
çünkü, AŞK diye bir şey yoktu ve tutunduğunu sandığın şey küçük bir yanılgıydı sadece..
anlamsızdı..olmayandı,
ve içine çokca yalan sığdırılabilir kocaman bir boşluktu AŞK..

gün gelir unuturdun,
gün geldi unuttun da..

şimdi senin 'kahraman arayan gözlerini' hatırlayıp,
içine saklandığın o 'beyaz elbisenin' güzelliğine mi ağlamalı ?
yoksa kirlettiğin onca güzel şeyin hala sana rağmen yaşıyor olmasına mı..?