
zamanı değildi hiçbir şeyin sence..
çünkü, AŞK diye bir şey yoktu ve tutunduğunu sandığın şey küçük bir yanılgıydı sadece..
anlamsızdı..olmayandı,
ve içine çokca yalan sığdırılabilir kocaman bir boşluktu AŞK..
gün gelir unuturdun,
gün geldi unuttun da..
şimdi senin 'kahraman arayan gözlerini' hatırlayıp,
içine saklandığın o 'beyaz elbisenin' güzelliğine mi ağlamalı ?
yoksa kirlettiğin onca güzel şeyin hala sana rağmen yaşıyor olmasına mı..?
