17 Eylül 2009 Perşembe

sesiyle üşüyen..


...
pencereler
perdeler..sonra
bir bir kapanan kapılar üstüne
o'nun sesiyle üşüyen,
bir rüzgar bir de sen..

yanan bir ışık,
iki kez kuruyan yaprak
ve düşen suya kırılgan gölgesi
o'nun alıngan sesi
ki susmaksa,
var olan susanların bestesi
o'nun sesiyle üşüyen,
bir rüzgar bir de sen..

tutunduğu bir kitap elinde
sayfa kırkiki,
üçüncü mısrasında bir şiirin
şöyle diyordu tutunduğu sözde,


''..sen ne iyidin güzeldiysen de, çirkindiysen de..''

...

ocak'tı,üç'tü,ikibindört'tü..sıfır,sıfır,beş'ti ..yazılmıştı samandan bir kağıda..h.k

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder