5 Ekim 2009 Pazartesi

yine de




dokunduğum yerde sen,
izin durur bıraktığın yerde
gölgeler sus pus / kaldırımlarda
boğulurken sessizliğe..

bekleyecektim oysa dönmeni,
gitmeseydin de..
bekleyecektim,
gölgesinde yalnızlığı..

yoksun,
sesinle besliyorum şimdi,
balkon önü kuşlarını..


h.k

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder