
dokunduğum yerde sen,
izin durur bıraktığın yerde
gölgeler sus pus / kaldırımlarda
boğulurken sessizliğe..
bekleyecektim oysa dönmeni,
gitmeseydin de..
bekleyecektim,
gölgesinde yalnızlığı..
yoksun,
sesinle besliyorum şimdi,
balkon önü kuşlarını..
h.k

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder