14 Ocak 2009 Çarşamba

hep ya da bazen


bazen yürümek gerekiyor,
gitmek sonunu bilmediğin yere
ama yürümekte yetmiyor bazen..koşmak,
koşarak adımlamak gerekiyor yolları,
elbet bir haritada saklıysa izi,
aramak gerekiyor bazen,
kaybetmeden henüz sevdiklerimizi..

susmak gerekiyor ama bazen,
sadece konuşur gibi bakmak..
ve en sessiz harfinden başlayarak yudumlamak cümleleri yavaş yavaş..

böyle anlarda bazen,
şişenin dibini görmek gerekiyor..
en son hangi hülyada kaldıysa hazan,
sızıp sessizliğin ortasına hemen,
uyanmadan daha unutmak gerekiyor bazen..

sonunda saklanıp herkesten,
gölge olmak gerekiyor,
ve
asılıp,
tebbesümün özgürlüğüne
hoşçakal demek

hep... ya da bazen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder