19 Ocak 2009 Pazartesi

onüç



onüçüncü kez düştü,
şimdi,
demin..


ortasından geçip,
bırakmıştı oysa
gölgesini,
soluktu çünkü..
soğuktu,
üşüyordu..

bıraktığında
unutmuştu daha..
bir tarafı eksikti,
bir tarafı paramparça!

düştü,
şimdi,
demin,
onüçüncü kez...


tutamadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder