skip to main
|
skip to sidebar
19 Ocak 2009 Pazartesi
onüç
onüçüncü kez düştü,
şimdi,
demin..
ortasından geçip,
bırakmıştı oysa
gölgesini,
soluktu çünkü..
soğuktu,
üşüyordu..
bıraktığında
unutmuştu daha..
bir tarafı eksikti,
bir tarafı paramparça!
düştü,
şimdi,
demin,
onüçüncü kez...
tutamadım...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Blog Arşivi
►
2010
(2)
►
Temmuz
(1)
►
Nisan
(1)
▼
2009
(9)
►
Ekim
(1)
►
Eylül
(2)
►
Temmuz
(2)
►
Şubat
(1)
▼
Ocak
(3)
onüç
hep ya da bazen
09'01'90 anısına
Hakkımda
üvercinka
Profilimin tamamını görüntüle
hit counter script
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder